събота, 2 юни 2012 г.

Тигър

Една позната ме попита мога ли да направя тигър. "Не знам" - казах. Оказа се доста интересно някой да ти постави такава задача. След съответното ровене из нета за тигърски схеми, нищо не ми хареса. Така че реших просто да направя това, което си представях. Този тигър е много добър за начинаещи плетачки, просто защото и аз съм такава. Правите си две, различни по размер топки в оранжево-кафяв десен, после изравяте от нета схеми на крачета и ушички и ги пригаждате към размера, който искате да получите. Май горе-долу е това. Все пак с моята пълна липса на опит направата на тигъра ми отне около седмица. Но пък ми беше забавно, ако трябва да съм честна. Харесвам си го. Но по-важното беше, че и познатата много го хареса. Ето го и него, в цялата му прелест:









Преждата е акрил, кука № 3, пълнеж - памук. Като за начинаещи памукът е чудесен пълнеж, но с него играчките не могат да се перат. Очичките са копчета. Още не съм овладяла различните начини на прикрепване на крайниците, които са така подробно описани в разни руски сайтове, така че тигърчето може само да стои. Затова пък го прави по неповторим начин :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар