сряда, 11 юли 2012 г.

Музика - System Of A Down

Хубавото на един блог е, че можеш да пишеш за нещата, които харесваш :) Започвам с една рокаджийска банда, според мен не много известна в България, която чух за първи път преди 5-6 години. Останах втрещена от красотата на гласа на вокала - Серж Танкян. За мен неговия глас е (и засега си остава)  № 1 в Едноличната ми класация "Любими мъжки гласове от всички времена".
Четирите техни песни, които ще представя, са ми любими. Напълно в мой стил - не мога да кажа, че харесвам всички техни песни. Но някои са наистина много добри.
Взето от Wikipedia: System of a Down, известни също с акронима SOAD или само съкратеното име System, е рок банда от Южна Калифорния, сформирана през 1994. Състои се понастоящем от Serj Tankian (водещ вокал, клавишни, китара), Daron Malakian (китара, вокали), Shavo Odadjian (бас, поддържащи вокали) и John Dolmayan (ударни). През юни 1998 г.  System of a Down представят дебютният си албум - "System of a Down". От него е песента "Roulette".



Техният втори албум - "Toxicity" става № 1 в американските и канадските класации през септември 2001 г. От този албум е хитът "Chop Suey!", който печели номинация за "Грами".



Друга много добра песен от същия албум е "Aerials", също номинирана за "Грами".


Техният трети албум "Steal This Album!" излиза през ноември 2002 г.  През 2004 - 2005 г. групата записва двоен албум, частите на който са представени с разлика от 6 месеца една от друга. Първата част от този двоен албум - "Mezmerize" е реализирана през май 2005 г. Песента  "B.Y.O.B." от него печели Грами за най-добро хард рок изпълнение за 2006 г.. Втората част от двойния албум - "Hypnotize" е представена през ноември 2005 г. От него е песента "Lonely Day", номинирана за "Грами" за 2007 г.


През май 2006 г. музикантите решават да си направят дълга почивка, която продължава до 2011 г.  Ура, SOAD отново са заедно! :)
Между другото Серж Танкян е идвал в България. Само дето аз не успях да стигна до него :) Дори само заради удоволствието да го чуя как пее на живо и да се уверя, че наистина неговия глас заслужава да стои начело в Едноличната Ми Класация :)

P.S. Всички права за каквото се сетите си принадлежат на System Of A Down! Аз бях щастлива да представя една не много известна в България група. Надявам се представените песни да ви харесат!

2 коментара:

  1. Чудесна статия! Браво, Анитка.

    Третият студиен албум на Серж Танкиян излезе на 10 юли 2012 - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=10nb-kjiJBw#!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, светъл лъч!
    Честно казано - чудесен глас в по-странен ритъм, отколкото ми допада като цяло :)

    ОтговорИзтриване