четвъртък, 9 август 2012 г.

Пак Мишка

Много харесах ето тази мишка


Нейното описание можете да намерите тук: Мишка на Елена
Разбира се, моята мишка се получи по-различна - не исках да я правя мишка-баба с очила, която плете, а исках нещо по-момичешко и романтично...мишка, преди да е станала баба плетачка :)
Описанието на Елена е много добро и точно (благодаря ти, Елена!), но аз уголемих малко лапките на моята мишка, добавих опашка, обувки с понпони и други промени в облеклото. За първи път използвах за пълнеж силиконов пух, така че да може да се пере. Всяка от дрешките може да се сваля точно с такава цел.

Какво се получи:


Долните кюлотки на Мишето се появиха поради странностите на мъжкото подсъзнание. По неясни причини първата работа на един представител на мъжкия пол е, когато хване мишка с пола, да я обърне надолу с главата и да погледне какво има под полата :) Така че от морални съображения (абе от проклетия, няма какво да се лъжеме - "Ха сега да ви видя какво чак толкова ще гледате!"), се наложи да измисля кюлотки с дупка за опашката от някаква изостанала Бебе Батик прежда :)

Преждата, която съм използвала за направата на мишето и облеклото (с изключение на кюлотките) е "Мимоза" (акрил), куката е № 3. Всичко е плетено, включително очите, на шапката има панделка за завързване. Ръст: 33 см.

5 коментара:

  1. Еее, твоята Мишорана е засукана мадама. Много сладка! А малък М не и ли свали кюлотките все пак?! Еленовата си е фиешън бабушка.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти! Еленовата много ми харесва. Някой ден ще седна и ще се опитам да следвам точно указанията :) така че да направя същата като нейната.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това с указанията да ги следвам ми е най-трудната част на мен ... :)))

      Изтриване
  3. Ама много е сладка, браво! А с тези кюлотки направо ме разби :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти, Кармелке! Твоята оценка много ме радва, фенка съм на творенията ти и редовно оставам със зяпнала уста от красотата в тях :)Вие сте моето вдъхновение, момичета!

    ОтговорИзтриване