понеделник, 29 октомври 2012 г.

Октомврийско зайче

Въпреки че през този октомври изобилстваха типичните топли есенни цветове, реших да направя зайче в цветове, които лично аз асоциирам с късната есен и прехода към зимата. Зайчето се получи 15 см. високо. Не гледах чужди схеми, просто го направих по своята представа за Октомврийско зайче :) Използвах плат за подплата на ушетата и много ми харесва как се получи. По принцип ми допада съчетанието на различни текстури, когато се използва плат, плетиво на две игли и плетене на една кука. За мен разнообразието е красиво.



Да си покажем красотата на ушите в анфас:


И в профил:



С тиква :)


И без тиква :)


Изключително много съм благодарна за критиките при направата на нослето, в резултат на които зайчето придоби своя характерна физиономийка. Нямаше да се получи така симпатично в очите ми, ако не бях критикувана, съвсем основателно най-вероятно :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар